Pravila Deichmann kreativnog konkursa Cipelice Sanjalice

Kreativni konkurs : Cipelice sanjalice

 

Organizator nagradnog konkursa: Deichmann obuća d.o.o, Franca Lehara 2, Sarajevo (u daljem tekstu: organizator)

 

Pravila Deichmann kreativnog konkursa Cipelice Sanjalice

(u daljem tekstu: kreativni konkurs)

 

Član 1

Svrha organizovanja kreativnog konkursa

Organizator organizuje kreativni konkurs u cilju regionalne promocije robne marke Deichmann. Kreativni konkurs se organizuje na području Federacije Bosne i Hercegovine.

 

Član 2

Trajanje

Kreativni konkurs traje od 10.12.2022 do 25.12.2022. u 23:59h.

Prijava na konkurs je moguća putem forme na web stranici www.volimocipele.ba

 

Kreativni konkurs će se odvijati u 2 koraka:

  1. Prikupljaju se prijave učesnika u kojem je potrebno poslati crtež omiljenih dječijih cipela. Uz to, potrebno je upisati u formu svoje podatke (ime i prezime, adresu, broj mobilnog telefona i e-mail adresu).
  2. Na kraju kreativnog konkursa biramo 5 najkreativnijih i najzanimljivijih dječijih crteža i darujemo im 5 Deichmann simboličnih poklona

 

Član 3

Pravila kreativnog konkursa

Pravila kreativnog konkursa bit će objavljena na portalu www.volimocipele.ba.

 

Član 4

Pravo učešća na kreativnom konkursu

Pravo učešća na kreativnom konkursu imaju sva punoljetna fizička lica sa prebivalištem na području  Bosne i Hercegovine, osim zaposlenih kod organizatora nagradnog konkursa, kao i članova njihove uže porodice (roditelji, supružnik, djeca, sestre i braća).

Zabranjeno je na konkurs slati radove preuzete sa Interneta. Svi prijedlozi moraju biti autorski.

 

Član 5

Način učešća

Korisnici se mogu prijaviti na kreativni konkurs tako što će poslati dječiji crtež o omiljenim cipelicama.

 

Uz to, potrebno je poslati svoje podatke (ime i prezime, adresu, broj mobilnog telefona i e-mail adresu).

Prijedlozi trebaju biti kreativni i originalni. Zabranjeno je prijaviti radove preuzete s Interneta. Svi prijedlozi moraju biti autorski.

Komunikacija sa organizatorom nagradnog konkursa sprovodiće se putem e pošte.

Video zapisi i prijedlozi ne smiju sadržavati uvredljive, neprikladne i vulgarne sadržaje. Svi prijedlozi koji pristignu na konkurs će biti pregledani, a oni koji ne budu zadovoljavali pravila biće diskvalifikovani. Svaki korisnik ima mogućnosti da objavi samo jedan prijedlog.

 

Član 6

Pokloni

Pobjednici kreativnog konkursa biće nagrađena Deichmann simboličnim poklon paketima.

 

Član 7

Izvlačenje dobitnika

Stručni žiri odabrat će pet pobjednika kreativnog konkursa.

 

Član 8

Obavještenje o osvajanju i preuzimanju poklona

Ime dobitnika će biti objavljeno na web stranici www.deichmann.ba kompanije Deichmann Bosna i Hercegovina najkasnije u roku od 5 dana nakon završetka konkursa. Dobitnici poklona koji su ispunili uvjete iz ovih Pravila imaju pravo preuzeti poklona u roku 30 dana od dana primitka elektronske obavijesti.

Ako dobitnik u navedenom roku ne podigne nagradu, Organizator će pisanim putem obavijestiti dobitnika te mu odrediti naknadni rok od 8 dana za podizanje poklona.

Ukoliko dobitnik ni u naknadnom roku ne podigne poklona, gubi pravo na nju, u tom slučaju Organizator je dužan postupiti na način propisan na osnovu člana 17. stav (7) Zakona o igrama na sreću („Službene novine Federacije BiH“, br. 48/15 i 60/15).

 

Član 9

Saglasnost s pravilima

Smatra se da učestvovanjem u kreativnom konkursu učesnik prihvata sva pravila kreativnog konkursa. Pravila počinju da važe nakon objavljivanja na web stranici www.volimocipele.ba

 

Član 10

Učesnici svojim učestvovanjem u kreativnom konkursu neopozivo prihvataju da je organizator ovlašćen da u reklamne svrhe koristi njihovu fotografiju ili/i ime i prezime.

 

Član 12

Učestvovanjem u kreativnom konkursu učesnik takođe daje saglasnost da organizator koristi njegove lične podatke u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka.

 

Član 13

Organizator zadržava pravo otkazivanja, prekidanja ili privremenog obustavljanja nagradnog konkursa u slučaju više sile, manipulacije, neovlašćenog zahvata, prevare, tehničkog kvara, ljudske greške koja je izvan kontrole organizatora i ako je time ugroženo upravljanje, sigurnost, pravičnost, etičnost ili ispravno sprovođenje nagradnog konkursa. Organizator ima pravo promjene pravila za vrijeme trajanja konkursa.